fredag 25 april 2014

Strålande sol

Vaknar upp till en helt underbar morgon men fortfarande sjuk tyvärr. Har bestämt mig för att jag måste skjuta upp risktvåan på MC och det gör att även teoriprovet måste flyttas eftersom risktvåan måste vara klar när teorin skrivs. Har bokat två timmar körlektion imorgon men måste ställa in det för att jag är sjuk och då blir det för lite körning innan risktvåan. Men jag får se vad körskolan säger. Måste i första hand koncentrera mig på att bli frisk nu. Idag blir det iallafall några varv på den andra vanten. 

Väntar på att garn från garnaffären ska komma. Det var restat. Ska sticka en härlig tröja i en blandning av alpacka och kid silk. Mönster finns på drops designs hemsida. 

Jag ska sticka den i en fin blå färg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar